- Locatie
Druten, raadzaal
- Voorzitter
- Enkür, Mustafa
- Toelichting
-
Inwoners kunnen inspreken over onderwerpen die op de agenda staan van het rondetafelgesprek.
Aanmelden kan door een mail te sturen naar griffie@druten.nl met de vermelding van je naam, telefoonnummer en het agendapunt waarover je wilt inspreken.
Aanmelding bij voorkeur minimaal 24 uur voor de vergadering, maar uiterlijk op de dag van de vergadering vóór 16.00 uur. - Agenda documenten
Uitzending
Agendapunten
-
1Opening
-
2
Bijlagen
Besluit
De agenda wordt ongewijzigd vastgesteld.
-
3BESPREEKSTUKKEN
-
3.1
Bijlagen
Voorgesteld besluit
De gemeenteraad besluit:
1. De ingekomen zienswijzen te beantwoorden conform de Nota zienswijzen.
2. Het bestemmingsplan ‘Portier’ gewijzigd vast te stellen.
3. Het ‘Beeldkwaliteitsplan plan Portier, Druten’ d.d. november 2022 vast te stellen als beeldkwaliteitsplan als bedoeld in de ‘Welstandsnota gemeente Druten’.
4. Geen exploitatieplan vast te stellen.Besluit
Dit agendapunt wordt een bespreekstuk voor de raadsvergadering van 28 september 2023.
Toezeggingen Druten
Titel Passende maatregelen bij significant afwijkende parkeerdruk Dijkgraafstraat en Engelenbak -
4Mededelingen
-
5Sluiting