Ga naar de inhoud van deze pagina Ga naar het zoeken Ga naar het menu
Vorige pagina

Rondetafelgesprek raad Druten

donderdag 8 februari 2024

19:33 - 20:18
Locatie

Druten, raadzaal

Voorzitter
G.S.B. Worm
Toelichting

De voorlopige agenda is vastgesteld door het presidium.


Inwoners kunnen inspreken over onderwerpen die op de agenda staan van het rondetafelgesprek.
Aanmelden kan door een mail te sturen naar griffie@druten.nl met de vermelding van je naam, telefoonnummer en het agendapunt waarover je wilt inspreken.
Aanmelding bij voorkeur minimaal 24 uur voor de vergadering, maar uiterlijk op de dag van de vergadering vóór 16.00 uur.

Agenda documenten

Uitzending

Agendapunten

  1. 1
    Opening
  2. 2

    Besluit

    De agenda wordt ongewijzigd vastgesteld.

  3. 3

    Besluit

    De besluitenlijst van het rondetafelgesprek van 11 januari 2024 wordt ongewijzigd vastgesteld.

  4. 4

    Tijdens het Rondetafelgesprek bespreken de fracties met elkaar en met de wethouder de voorliggende voorstellen en ontwerp besluiten.
    Na afloop van elk agendapunt wordt geconcludeerd of het voorstel voor besluitvorming geagendeerd kan worden voor de komende raadsvergadering.
    Hetzij als bespreekstuk voor een afrondend debat en eventueel het indienen van amendementen en/of moties; hetzij als hamerstuk.

  5. 5

    Over onderstaande voorstellen behoeft, op advies van het Presidium, niet gesproken te worden in dit Rondetafelgesprek.
    De voorstellen worden als hamerstuk op de agenda van raadsvergadering geplaatst, tenzij het RTG anders concludeert.


    Er zijn geen hamerstukken.

  6. 6

    Fracties kunnen bij het Presidium aangeven dat zij bepaalde onderwerpen, zoals bijvoorbeeld informatienota's, willen bespreken. Het Presidium bepaalt hoe en wanneer dit onderwerp wordt behandeld.


    Er zijn geen geagendeerde onderwerpen.

  7. 7

    Er zijn geen opinienota's.

  8. 8
    Mededelingen
  9. 9
    Sluiting